پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 619
نویسنده : مهدی سوداگر

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Nadim – Dobare Ashegham Sho

لینک کمکی

———————————————————————–———————————————-

شعر آهنگ دوباره عاشم شو از ندیم

 

منو با یاد چشای تو

عمریه با این خیال تو

که زندمو که زندمو برای تو میمیرمو

دلمو دادم به دست تو ، از همون روز که دل بستمو

عاشق شدم عاشق شدم

دیوونه ی نگاه تو

دوباره عاشقم شو و برگرد

بذار یه ذره کم بشه دردم

من اینو میدونم بی تو نمیتونم ، فقط توئی آرامش خونم

♫♫♫

این آخرین باره بگو آره

واسه قلبی که به عشقت گرفتاره

خوب عاشقم کردی بعدش رفتی

دلم میخواد که اینبارم تو برگردی

دانلود آهنگ جدید 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید ندیم به نام دوباره عاشقم شو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: